//Kemma Cimot
Fluffy me

The Intro
IPHONE5S UNTUK DIMENANGI ?!!
HASHTAG SAYA JUAL ! TEKAN DIBAWAH!


Entries About Banner Stuff



Olla amigos. Welcome to my unsecret diary. Be nice okey? Copycat no allowed


Daisypath Anniversary tickers

Click
ORDER FORM DISINI

TEMPAHAN BLOGSKIN DISINI


My Tagboard
  • URL blog only
  • Click Go once only
  • Don't ever you want to SPAM
  • Bloglist ♥
    Credits!
    Template: Student Kecik
    Inspired By: Littlest Biyha
    Basecode By: Nurul AtiQah
    Others:   
    Full Edit Template: Kemma

    NAK JUMPA GENG !
    Tuesday 6 January 2015 • Permalink • Add comment {0}

    add a caption

    Selamat pagi Malaysia :) Assalamualaikum ... Hari ni adalah hari yang sangat hikma tunggu . even takdelah lama sangat tak jumpa , tapi excited sangat . masa sekolah diorang selalu ada untuk hikma , usik hikma , buat hikma nangis . tapi hikma tak kisah semua tu . hikma tau diorang sayang hikma . 

    Sedih sangat bila habis exam hari tu . hikma tau lepas tu mesti susah nak jumpa . ni pun banyak halangan . Ya Allah , berikanlah kemudahan kepada kami yang tidak berjumpa sudah sekian lama 

    Hanya Allah je tahu betapa sedihnya hikma bila perasaan mengusik . makin hari makin dewasa kan ? hikma harap persahabatan ni akan kekal hingga ke akhirat :)

    kepada kawan-kawan , terima kasih sebab terima hikma seadanya .even aku ni gedik and kuat nangis , korang still pujuk aku . bukan sekali , banyak kali kan ? terima ada time aku susah . aku tak tau mcm mana nak luahkan rasa sayang ni kat korang tapi betul , aku sayang korang gila punya .

    p/s: sorry tak boleh letak gambar diorang , if ada masa hikma letak

    "nothing more important than friendship"

    Labels: